sobota, 9 sierpnia 2014

Wakacyjny post.

Witam! :-)


Po dłuższej przerwie, muszę przyznać sama przed sobą, że dopadł mnie wakacyjny leń,
jeśli chodzi o bloga, troszkę go zaniedbałam, po części z powodu wspaniałej pogody a trochę z braku czasu. Lipiec nie wiedzieć kiedy przeleciał i już jesteśmy na półmetku wakacji, niestety :-(
Za nami również już wakacyjny wyjazd, w tym roku padło na Lizbonę, czyli stolicę Portugalii. Spędziłam tam wspaniałe dwa tygodnie. Lizbona jest cudownym miejscem, lecz zostały już tylko wspomnienia i zdjęcia, którymi chciałabym się z Wami podzielić :)


Aby nie zanudzać Was setką zdjęć, zrobiłam kolaż, na którym pokazałam kilka najciekawszych zdjęć z Lizbony. Mam nadzieję, że spodoba się wam :) A Wy jak spędziliście wakacje? Wyjeżdżaliście gdzieś? Piszcie w komentarzach, pozdrawiam! ♥

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę, chciałabym kiedyś tam pojechać :) Ja wakacje spędzam pozytywnie, niedługo wybieram się do Poznania z przyjaciółką ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń