piątek, 30 maja 2014

Wakacje!


Myślę, że nie jestem tutaj jedyną osobą, która masakrycznie nie może doczekać się wakacji. U mnie, nie licząc weekendów, wycieczek i dni wolnych, zostało tylko 15 dni do wakacji! Mam tyle planów, pomysłów.
Jest tyle rzeczy, które można robić w wakacje. Dlatego właśnie tak bardzo nie mogę się doczekać 27 czerwca, gdy ładnie ubrani pójdziemy do szkoły na akademię, wysłuchamy kilku wierszyków i piosenek, otrzymamy świadectwa, porozmawiamy z klasą i pójdziemy do domu z ogromnym uśmiechem na twarzy, mając świadomość, że mamy spokój z kartkówkami, pytaniami, testami chociaż na te 2 miesiące. Od razu lepiej się czuję, już na samą myśl, że będę mieć chwilę odpoczynku. Wydaje mi się, że Wy też:)

Co kojarzy mi się z wakacjami?

wycieczki sesje siatkówkę jezioro namioty basen remont kolorowe końcówki sukienki wyjazdy nad jezioro deskorolka rower rolki spacery muzyka odpoczynek słońce opalanie tymbark truskawki brzoskwinie maliny koktajle ogniska nowe znajomości spanie do 12 leniuchowanie DIY kolonie wspomnienia
 
A Wam co się kojarzy z wakacjami? Też nie możecie się ich doczekać? Jakie macie wobec nich plany? :)

2 komentarze:

  1. Ja tez nie mogę doczekać się wakacji ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? - odpisz u mnie ^^
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać końca roku! <3
    Mi wakacje kojarzą się z plażą, morzem, opalaniem, wyjazdami :)
    Na pewno we wakacje pojadę nad Morze Bałtyckie.
    Wpadnij do mnie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, a ja z pewnością się odwdzięczę :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń